top of page

לראות מבעד לקירות

פרט לקיר בריקים, אותו אנחנו פוגשים בכל בית שלישי בישראל, קיימים בשוק מגוון רחב של חומרים מעניינים המשמשים כמחיצות או כחיפויי קיר. עלות החומרים נעה בד"כ בין כמה מאות שח למ"ר עד לאלפים בודדים כולל עלות ההתקנה. אך לרב השימוש בחיפויים הייחודיים האלה נעשה על קיר אחד מרכזי בבית או בעסק כך שבעלות סבירה, אמנם לא לכל כיס, תוכלו לרכוש לעצמכם עיצוב מסוגנן ולא בנאלי.

אספתי לכם כמה רעיונות יצירתיים ועכשוויים שיעשו לכם חשק לשפץ את הבית!

ניתן להשיג חיפויים דומים אצל הספקים הבאים בארץ:

1. קיר ירוק MOS – להשיג בחברת גרין וול. בניגוד לקיר ירוק המורכב משרכים, ה MOS (טחב) אינו דורש תחזוקה והשקיה, הוא פשוט "שותה" מים מהאוויר. עלות מוערכת כ 1,500 שח ל מ"ר לא כולל התקנה.

2. מגוון חיפויים העשויים מפולימר תלת מימד - להשיג בחברת ברקאי מערכות הממוקמת בר"ג. יש לקחת בחשבון שרב החומרים אינם במלאי וזמן האספקה הוא מספר חודשים. עלות מוערכת בין 300-2,000 שח למ"ר לא כולל התקנה.

3. חיפויי עץ מיוחדים - להשיג במחסן העץ של איתן פרופ במושב גאליה. עלות מוערכת בין 300-1,500 שח למ"ר לא כולל התקנה. לזהירים ביניכם - ניתן לצבוע בחומר עמיד לאש ומונע חרקים.

4. קיר משרביות – להשיג בחברת דקובריק. היתרון הוא הצבעוניות הבלתי מוגבלת, זמן האספקה הקצר וההתקנה הפשוטה הנעשית על ידי איש גבס. חשוב לזכור לנתק את הקיר מהרצפה מאחר והחומר אינו עמיד למים.

5. אריחים מודרניים משולבי תאורה למראה יוקרתי ומרהיב ניתן להשיג בסטודיו של איתי בר-און בת"א.


Recent Posts

Join our mailing list

Never miss an update

bottom of page