top of page

לפני שיפוץ וטובעים בים האפשרויות? קבלו ממני טיפ קטן לעוגן גדול

הרשת מלאה בהמון דברים יפים, מותגים, צבעים, חומרים, אפשרויות, סגנונות... ואם גם אתם לפני שיפוץ וקצת הלכתם לאיבוד, קבלו טיפ קטן להבנת קו העיצוב שמתאים לכם.

המגוון העצום והשונות מקשים על תהליך הבחירה ואנו עשויים למצוא את עצמנו עומדים חסרי אונים וחסרי עוגן מול קבלת ההחלטות. גם מי שלא שיפץ בית מימיו יודע שהמסע הינו ארוך ומייגע, דורש מאמץ נפשי רב, זמן יקר ומשאבים כלכליים רבים. ומה קורה כשהתוצאה לא עומדת בקנה אחד עם הציפיות? האכזבה היא גדולה ולעיתים אף הזוגיות נפגעת, זה לא סוד שזוגות רבים מתגרשים בעקבות תהליך הבניה.

הפוסט הזה נכתב עבורכם, הזוגות והיחידים שעומדים לפני תהליך שיפוץ, לא ממש בקיאים בעולם העיצוב אך מעוניינים לקבל את ההחלטות הנכונות עבור עצמם ועבור משפחתם.

לפני הכל - שבו ותגדירו יחד מהו "בית" עבורכם!

היום כל המידע נגיש ולרשותכם מספר כלים שיעזרו לכם להבין איך הבית שלכם צריך להראות ובעיקר - איך הוא לא צריך להראות! הגדרת הסגנון העיצובי האהוב עליכם נעשית באופן קל יותר בדרך השלילה. ההבנה מה אתם לא אוהבים היא אינטואיטיבית יותר מאשר מה אתם כן אוהבים כשאין לכם מושג בעיצוב.

איך עושים את זה בפשטות?

כנסו לפינטרסט, אתרי עיצוב, בלוגים, אתרים של מעצבים וכו' ותתחילו לחקור את התחושות שלכם לגבי התמונות שרצות על המסך. צרו 2 תיקיות: IN / OUT ושמרו את התמונות שגררו אצלכם תגובה רגשית חזקה. תמונות שהקפיצו אתכם וגרמו לכם להתרגש תייגו ב IN, תמונות שיצרו בכם תחושת קור וניכור תייגו ב OUT. אספו בכל תיקייה כ 50 תמונות ועברו לשלב הבא.

סננו. הרשת מלאה בהרבה מאוד דברים יפים. המגוון העצום והשונות מקשים על תהליך המיקוד, לכן סננו תמונות בהם ברור לכם שהעיצוב ידרוש מעבר למסגרת התקציב שיש לכם ושלא יתאים מבחינת תחזוקה וניקיון לסטנדרטים האישיים שלכם.

טרנדים. טרנדים הם אופנות חולפות, והן חולפות. אז אם אתם לא מעוניינים לרענן את העיצוב בכל 3-5 שנים, אני מציעה להימנע מטרנדים. מחקו עכשיו גם את התמונות בעלות האופי הטרנדי.

אני פה. אל תשכחו את עצמכם, בסופו של דבר זה הבית שלכם! עשו רשימה של האהבות שלכם, התחביבים, החפצים בעלי הערך הסנטימנטלי שברשותכם, כמות הבגדים והנעלים שלכם ומחקו את התמונות שבהם העיצוב פשוט לא ישתלב לצד אלו. זכרו שהעיצוב צריך להתאים אליכם ולא להיפך. המקום בו אנו יכולים לבטא את האני הפנימי שלנו הוא הבית האישי שלנו.

השליכו עוגן!

עכשיו שבו יחד והביטו בתמונות שנותרו בתיקיית ה IN, הן יהוו עבורכם השראה לאורך הדרך ומשם תאספו רעיונות. שימו לב לקווים המאפיינים את העיצוב, לחומרים, לתאורה, לסגנון הריהוט, לחיפויי הקיר, לשילוב הטקסטיל בחלל. כתבו את כל התובנות שלכם בצורה תמציתית על דף והתייחסו לנקודות הללו כקו מנחה וכעוגן לבחירות ולהחלטות שתבצעו בהמשך.

תפקיד חשוב לא פחות יש לתיקיית ה OUT. ממנה תוכלו להפיק תובנות רבות שיעמדו לצדכם כתמרור אזהרה לאורך התהליך.

ניתן לפנות אלי לקבלת יעוץ וטיפים נוספים, דרך צלחה ומהנה!


Recent Posts

Join our mailing list

Never miss an update

bottom of page